Język polski bliżej słowa podręcznik dla klasy 7 szkoły podstawowej 179501
W magazynie
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »
Darmowa dostawa od 250 zł.
Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.
Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)
Dostawa
Płatność online
do 250 zł
od 250 zł
Paczkomat InPost
Przelewy24, Blik
13,99 zł
0 zł
Kurier DPD
Przelewy24, Blik
14,99 zł
0 zł
Liczba stron
344
Wydawnictwo
WSIP DOTACJA
Opis
Podręcznik rozbudza zainteresowanie literaturą i kulturą. Uporządkowanie tekstów literackich według bliskich uczniom kręgów tematycznych, takich jak dom, rodzina, szkoła, przyjaźń, poszukiwanie własnej tożsamości, zachęca do czytania i przybliża omawiane treści. Obecność tekstów z literatury współczesnej dla młodzieży (np. A. Onichimowskiej Lot Komety, D. Terakowskiej Tam, gdzie spadają Anioły czy W. Pielewina Hełm grozy) stanowi dla ucznia istotny argument, by sięgnąć po lekturę. Lekcje poświęcone dziełom sztuki ułatwiają naukę interpretowania nieliterackich tekstów kultury. Zróżnicowane ćwiczenia (odwołujące się np. do innych dzieł literackich, dotyczące zagadnień filozoficznych, sztuki filmowej, komunikacji językowej czy prac plastycznych i dzieł muzycznych) pomagają nauczycielowi prowadzić ciekawsze i bardziej urozmaicone lekcje, a uczniowi dają gwarancję lepszego zrozumienia tekstów i uczą sztuki ich interpretacji. Polecenia do obowiązkowych lektur wymienionych w nowej podstawie programowej pozwalają na omówienie i sprawdzenie znajomości wymaganych pozycji książkowych. Zachęca do czytania, pisania i mówienia. Teksty, zarówno klasyczne, jak i z popularnej wśród młodzieży literatury współczesnej, zostały uporządkowane według kręgów tematycznych, co pomaga w zainteresowaniu uczniów przedmiotem. Podręcznik kładzie duży nacisk na tworzenie różnych form wypowiedzi, takich jak recenzja, rozprawka, wywiad, list otwarty, opis sytuacji, kondolencje, dzięki czemu kształci umiejętności z zakresu retoryki i stylistyki wymagane w nowej podstawie programowej.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
1. Budować swoją tożsamość
2. Szukać drogowskazów
3. Nie ulegać złudzeniom
4. Być dla innych
5. Pilnować zgody7.
Nie tracić nadziei. Niezbędne materiały w jednym podręczniku. Podręcznik przeplatający treści literacko-kulturowe ze związanymi z nimi zagadnieniami z nauki o języku daje nauczycielowi komfort pracy bez konieczności sięgania do dodatkowych źródeł. Zagadnienia z nauki o języku zostały wyraźnie wyodrębnione na pomarańczowych aplach, dzięki czemu odnalezienie ich nie sprawia trudności, a budowa podręcznika jest przejrzysta i funkcjonalna.
Podręcznik rozbudza zainteresowanie literaturą i kulturą. Uporządkowanie tekstów literackich według bliskich uczniom kręgów tematycznych, takich jak dom, rodzina, szkoła, przyjaźń, poszukiwanie własnej tożsamości, zachęca do czytania i przybliża omawiane treści. Obecność tekstów z literatury współczesnej dla młodzieży (np. A. Onichimowskiej Lot Komety, D. Terakowskiej Tam, gdzie spadają Anioły czy W. Pielewina Hełm grozy) stanowi dla ucznia istotny argument, by sięgnąć po lekturę. Lekcje poświęcone dziełom sztuki ułatwiają naukę interpretowania nieliterackich tekstów kultury. Zróżnicowane ćwiczenia (odwołujące się np. do innych dzieł literackich, dotyczące zagadnień filozoficznych, sztuki filmowej, komunikacji językowej czy prac plastycznych i dzieł muzycznych) pomagają nauczycielowi prowadzić ciekawsze i bardziej urozmaicone lekcje, a uczniowi dają gwarancję lepszego zrozumienia tekstów i uczą sztuki ich interpretacji. Polecenia do obowiązkowych lektur wymienionych w nowej podstawie programowej pozwalają na omówienie i sprawdzenie znajomości wymaganych pozycji książkowych. Zachęca do czytania, pisania i mówienia. Teksty, zarówno klasyczne, jak i z popularnej wśród młodzieży literatury współczesnej, zostały uporządkowane według kręgów tematycznych, co pomaga w zainteresowaniu uczniów przedmiotem. Podręcznik kładzie duży nacisk na tworzenie różnych form wypowiedzi, takich jak recenzja, rozprawka, wywiad, list otwarty, opis sytuacji, kondolencje, dzięki czemu kształci umiejętności z zakresu retoryki i stylistyki wymagane w nowej podstawie programowej.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
1. Budować swoją tożsamość
2. Szukać drogowskazów
3. Nie ulegać złudzeniom
4. Być dla innych
5. Pilnować zgody
Nie tracić nadziei. Niezbędne materiały w jednym podręczniku. Podręcznik przeplatający treści literacko-kulturowe ze związanymi z nimi zagadnieniami z nauki o języku daje nauczycielowi komfort pracy bez konieczności sięgania do dodatkowych źródeł. Zagadnienia z nauki o języku zostały wyraźnie wyodrębnione na pomarańczowych aplach, dzięki czemu odnalezienie ich nie sprawia trudności, a budowa podręcznika jest przejrzysta i funkcjonalna.
Autor | EWA HORWATH |
---|---|
Wydawnictwo | WSIP DOTACJA |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 344 |
Numer ISBN | 978-83-0216-758-4 |
Kod paskowy (EAN) | 9788302167584 |
Wydanie | 1 |
Opinie klientów