Marketing usług zdrowotnych
Brak w magazynie
Liczba stron
337
Język wydania
polski
Wydawnictwo
CeDeWu
Rok wydania
2023
Opis
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów.
Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Autor | Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka |
---|---|
Wydawnictwo | CeDeWu |
Rok wydania | 2023 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 337 |
Numer ISBN | 9788381026109 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381026109 |
Wydanie | 8 |
Podtytuł | od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta |
Opinie klientów