Mity marketingowe

W magazynie
69,00 zł Special Price 49,47 zł Najniższa cena z 30 dni: 69,00 zł
Liczba stron
316
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Nieoczywiste
Rok wydania
2022
Opis
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało” – to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń. Wychodząc z powyższych założeń, autor – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości. Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące: -istoty marketingu, -komunikacji marketingowej, -zarządzania marką, -strategii marketingowych, -tworzenia relacji z nabywcami, -kariery w marketingu. Adresaci Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań. O autorze Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, zarządzania marką oraz doświadczeniem klienta. Doświadczony brand manager i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowej i międzynarodowych korporacji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Ekspert ministerstw i samorządów. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu. Autor książek: Praktyczny marketing miast i regionów, Marka na cztery sposoby, Mity marketingowe, Kod skuteczności, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek i innych zagadnień marketingu strategicznego. Współautor książki Wskaźniki marketingowe. Autor bloga o marketingu dostępnego pod adresem: http://jacekpogorzelski.pl.

Więcej informacji
Autor Pogorzelski Jacek
Wydawnictwo Nieoczywiste
Rok wydania 2022
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 316
Numer ISBN 9788366402386
Kod paskowy (EAN) 9788366402386
Podtytuł Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Opinie klientów

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Zobacz również
Identyfikacja typów przestrzeni publicznej
Identyfikacja typów przestrzeni publicznej
59,00 zł Special Price 46,90 zł Najniższa cena z 30 dni: 59,00 zł
Dendrologia
Dendrologia
179,00 zł Special Price 133,08 zł Najniższa cena z 30 dni: 129,00 zł
Powieść w świecie prasy Bolesław Prus i inni
Powieść w świecie prasy Bolesław Prus i inni
79,00 zł Special Price 60,26 zł Najniższa cena z 30 dni: 61,70 zł
Ucieleśnione w ruchu
Ucieleśnione w ruchu
18,00 zł Special Price 15,19 zł Najniższa cena z 30 dni: 18,00 zł
Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe
Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe
78,75 zł Special Price 55,07 zł Najniższa cena z 30 dni: 78,75 zł
Maszyny społeczne
Maszyny społeczne
79,00 zł Special Price 60,26 zł Najniższa cena z 30 dni: 61,13 zł
Odważ się robić wielkie rzeczy
Odważ się robić wielkie rzeczy
48,00 zł Special Price 29,28 zł Najniższa cena z 30 dni: 48,00 zł
Kiedy gruba dama śpiewa czyli historia opery wyłożona wreszcie jak należy
Kiedy gruba dama śpiewa czyli historia opery wyłożona wreszcie jak należy
44,90 zł Special Price 28,32 zł Najniższa cena z 30 dni: 44,90 zł
Działalność gospodarcza przedsiębiorstw w warunkach Przemysłu 4.0
Działalność gospodarcza przedsiębiorstw w warunkach Przemysłu 4.0
79,90 zł Special Price 59,64 zł Najniższa cena z 30 dni: 79,90 zł
ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch
ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch
39,00 zł Special Price 29,77 zł Najniższa cena z 30 dni: 30,46 zł
Nasze bestsellery
Glukozowa rewolucja
Glukozowa rewolucja
49,90 zł Special Price 29,90 zł Najniższa cena z 30 dni: 27,86 zł
Chłopki Opowieść o naszych babkach
Chłopki Opowieść o naszych babkach
64,90 zł Special Price 37,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 36,26 zł
Fourth Wing. Czwarte Skrzydło
Fourth Wing. Czwarte Skrzydło
79,90 zł Special Price 45,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 44,95 zł
ahat ilī. Siostra bogów komentarze
ahat ilī. Siostra bogów komentarze
95,00 zł Special Price 64,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 65,45 zł
Nie Anioł
Nie Anioł
52,90 zł Special Price 28,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Wśród burz
Wśród burz
49,90 zł Special Price 27,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Sen o Jerozolimie
Sen o Jerozolimie
49,99 zł Special Price 31,01 zł Najniższa cena z 30 dni: 31,50 zł
Rajski zakątek
Rajski zakątek
49,99 zł Special Price 25,25 zł Najniższa cena z 30 dni: 25,31 zł
Pomarlisko
Pomarlisko
44,99 zł Special Price 24,60 zł Najniższa cena z 30 dni: 24,70 zł
Niepoznany. Część 1
Niepoznany. Część 1
Ocena:
85%
44,99 zł Special Price 26,50 zł Najniższa cena z 30 dni: 25,85 zł
Mity marketingowe