Obsługa klientów w gastronomii. Kwalifikacja t. 15. Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych
W magazynie
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »
Darmowa dostawa od 250 zł.
Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.
Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)
Dostawa
Płatność online
do 250 zł
od 250 zł
Paczkomat InPost
Przelewy24, Blik
13,99 zł
0 zł
Kurier DPD
Przelewy24, Blik
14,99 zł
0 zł
Liczba stron
408
Język wydania
polski
Wydawnictwo
WSIP PODRĘCZNIKI
Rok wydania
2019
Opis
Publikacja skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Realizuje treści z zakresu 3. części kwalifikacji T.15 (obecnie TG.16) (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Ćwiczenia dotyczą zagadnień takich jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie, promowanie i koszty usług gastronomicznych, wyposażenie potrzebne do obsługi gości, przygotowanie sali, przygotowanie pracowników do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych – przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych oraz bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencji oraz imprez cateringowych, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym. Książkę uatrakcyjnia bogata szata graficzna.
Publikacja skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Realizuje treści z zakresu 3. części kwalifikacji T.15 (obecnie TG.16) (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Ćwiczenia dotyczą zagadnień takich jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie, promowanie i koszty usług gastronomicznych, wyposażenie potrzebne do obsługi gości, przygotowanie sali, przygotowanie pracowników do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych – przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych oraz bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencji oraz imprez cateringowych, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym. Książkę uatrakcyjnia bogata szata graficzna.
Autor | Renata Szajna |
---|---|
Wydawnictwo | WSIP PODRĘCZNIKI |
Rok wydania | 2019 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 408 |
Wymiary produktu [mm] | 20.5x28.5cm |
Numer ISBN | 9788302150418 |
Kod paskowy (EAN) | 9788302150418 |
Wydanie | 5 |
Podtytuł | Szkoła ponadgimnazjalna |
Opinie klientów