Poradnik design thinking

W magazynie
49,90 zł Special Price 31,50 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Liczba stron
176
Język wydania
polski
Wydawnictwo
onepress
Rok wydania
2023
Opis
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa. Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień. Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie. Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.

Więcej informacji
Autor Michalska-Dominiak Beata, Grocholiński Piotr
Wydawnictwo onepress
Rok wydania 2023
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 176
Numer ISBN 9788328393363
Kod paskowy (EAN) 9788328393363
Podtytuł czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Opinie klientów

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Zobacz również
Moc wysokiej wrażliwości Wykorzystaj swój ukryty potencjał
Moc wysokiej wrażliwości Wykorzystaj swój ukryty potencjał
59,90 zł Special Price 52,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 59,90 zł
Pedagogika społeczna Tom 1 Podręcznik akademicki
Pedagogika społeczna Tom 1 Podręcznik akademicki
99,00 zł Special Price 75,52 zł Najniższa cena z 30 dni: 76,61 zł
Psychologia osobowości
Psychologia osobowości
110,00 zł Special Price 88,27 zł Najniższa cena z 30 dni: 110,00 zł
Candidate experience
Candidate experience
59,00 zł Special Price 46,87 zł Najniższa cena z 30 dni: 59,00 zł
Elżbieta i Essex
Elżbieta i Essex
39,90 zł Special Price 24,12 zł Najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł
Dodaj mi skrzydeł! Jak rozwijać u dzieci motywację wewnętrzną?
Dodaj mi skrzydeł! Jak rozwijać u dzieci motywację wewnętrzną?
39,90 zł Special Price 24,76 zł Najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł
Dyrektorka generalna
Dyrektorka generalna
46,99 zł Special Price 29,15 zł Najniższa cena z 30 dni: 33,00 zł
Podstawy zarządzania
Podstawy zarządzania
79,00 zł Special Price 56,10 zł Najniższa cena z 30 dni: 79,00 zł
Rekrutacja Teoria i praktyka
Rekrutacja Teoria i praktyka
79,00 zł Special Price 60,26 zł Najniższa cena z 30 dni: 61,13 zł
Izba Przejęć
Izba Przejęć
37,00 zł Special Price 22,00 zł Najniższa cena z 30 dni: 37,00 zł
Nasze bestsellery
Pastwisko Jak przeszłość, strach i bezwład rządzą polskim Kościołem
Pastwisko Jak przeszłość, strach i bezwład rządzą polskim Kościołem
64,99 zł Special Price 38,99 zł Najniższa cena z 30 dni: 38,59 zł
Zdążyć przed śmiercią
Zdążyć przed śmiercią
42,99 zł Special Price 30,95 zł Najniższa cena z 30 dni: 42,99 zł
Camorra, mafia neapolitańska
Camorra, mafia neapolitańska
44,99 zł Special Price 22,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 24,70 zł
Nie Anioł
Nie Anioł
52,90 zł Special Price 28,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Miasto smoków. Płomień i cień
Miasto smoków. Płomień i cień
44,99 zł Special Price 22,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 24,35 zł
Ponieważ wierzę w ciebie
Ponieważ wierzę w ciebie
52,90 zł Special Price 29,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Utopia nad Wisłą
Utopia nad Wisłą
99,00 zł Special Price 77,33 zł Najniższa cena z 30 dni: 99,00 zł
Sąsiadka
Sąsiadka
42,99 zł Special Price 21,75 zł Najniższa cena z 30 dni: 23,10 zł
Miłość mojego życia
Miłość mojego życia
49,99 zł Special Price 25,20 zł Najniższa cena z 30 dni: 25,25 zł
Polana
Polana
47,90 zł Special Price 26,30 zł Najniższa cena z 30 dni: 26,60 zł
Poradnik design thinking