Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości
Brak w magazynie
Liczba stron
490
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Adam Marszałek
Rok wydania
2010
Seria
NAUKA O KOMUNIKOWANIU
Opis
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka medialna, prawo mediów.
Ze Wstępu
Wydawnictwo | Adam Marszałek |
---|---|
Seria | NAUKA O KOMUNIKOWANIU |
Rok wydania | 2010 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 490 |
Wymiary produktu [mm] | 15.5x22.0cm |
Numer ISBN | 9788376116273 |
Kod paskowy (EAN) | 9788376116273 |
Redakcja | Dudek Patrycja, Kuś Michał |
Opinie klientów