Programowanie gier

W magazynie
104,00 zł Special Price 90,49 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 97,51 zł
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »

Darmowa dostawa od 250 zł.

Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.

Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)

 

Dostawa

Płatność online

do 250 zł

od 250 zł


Paczkomat InPost

Przelewy24, Blik

14,99 zł

0 zł


Kurier DPD

Przelewy24, Blik

15,99 zł

0 zł


Liczba stron
346
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2020
Opis
Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy. Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy. Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę? Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje. Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

Więcej informacji
Autor Nystrom Robert
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania 2020
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 346
Wymiary produktu [mm] 20.5x24.5cm
Numer ISBN 9788301210373
Kod paskowy (EAN) 9788301210373
Wydanie 1
Podtytuł Wzorce
Tłumaczenie Feinrich Wojciech, Dąbkowsaka-Kowalik Małgorzata, Sikorski Witold
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA, UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460, Warszawa, [email protected]
Opinie klientów

Programowanie gier Programowanie gier

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Programowanie gier