Programowanie gier
W magazynie
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »
Darmowa dostawa od 250 zł.
Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.
Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)
Dostawa
Płatność online
do 250 zł
od 250 zł
Paczkomat InPost
Przelewy24, Blik
14,99 zł
0 zł
Kurier DPD
Przelewy24, Blik
15,99 zł
0 zł
Liczba stron
346
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2020
Opis
Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą.
Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu.
Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy.
Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.
Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę?
Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje.
Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.
Autor | Nystrom Robert |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2020 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 346 |
Wymiary produktu [mm] | 20.5x24.5cm |
Numer ISBN | 9788301210373 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301210373 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Wzorce |
Tłumaczenie | Feinrich Wojciech, Dąbkowsaka-Kowalik Małgorzata, Sikorski Witold |
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu | WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA, UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460, Warszawa, [email protected] |
Opinie klientów