Czy mogę przetestować produkty przed zakupem?
Sprawdź zanim kupisz poradnik, dostęp do wydań cyfrowych lub archiwum!
1) Wypróbuj za darmo: na miesięcznik.murator.pl znajdziesz otwarte wydanie „Muratora”. Wydanie to bezpłatnie pobierzesz w formacie PDF, a artykuły z niego przeczytasz przez przeglądarkę internetową na komputerze, tablecie i smartfonie.
2) W zakładce Bezpłatne do pobrania udostępniamy też poradniki, które możesz pobrać bez opłat po wypełnieniu formularza.
3) Zanim kupisz płatny e-Poradnik możesz przejrzeć przykładowy e-Poradnik, sprawdzić jak wyglądają nasze produkty. Poradniki mają różną liczbę stron, różny stopień skomplikowania - stąd różne ceny. Ten jest prosty ale bardzo praktyczny: pomoże ci pozbyć się niechcianych lokatorów. e-Poradnik "Jak rozpoznać i zwalczać szkodniki domowe" możesz przeczytać zupełnie ZA DARMO.
Kliknij i odbierz swój prezent od Wiem i wybieram >>
Co znajdę w e-Poradniku?
e-Poradniki Wiem i wybieram tworzą eksperci związani z profesjonalnymi miesięcznikami branżowymi. Informacje z nich zawarte są wiarygodne, profesjonalne i merytoryczne, ale jednocześnie opracowane tak, aby mógł z nich korzystać każdy, nawet bez specjalistycznej wiedzy.
Każdy z e-Poradników jest dokładnie opisany, tak abyś jeszcze przed zakupem wiedział jakie najważniejsze informacje zawiera.
Czy mogę udostępniać lub przekazać produkty innym?
Produkty elektroniczne są zabezpieczone przed udostępnianiem osobom nieuprawnionym. Użytkownik zgodnie z regulaminem nie jest uprawniony do rozpowszechniania e-Poradników, ani w całości ani we fragmentach, ani usuwania zabezpieczeń.
Jak płacę?
W zależności od rodzaju produktu dostępne są płatności za pomocą:
- karty płatniczej
- elektronicznego przelewu bankowego
- tradycyjnego przelewu bankowego
- BLIK
- płatność za pobraniem
Więcej o obsłudze i ochronie płatności przeczytasz w punkcie 11 Regulaminu >>
Jeżeli kupisz prenumeratę z płatnością autoodnawialną, możesz z niej zrezygnować logując się do swojego konta na konto.wiemiwybieram.pl
Chcę zmienić formę płatności
- Jeżeli w czasie transakcji wybrałeś formę płatności przelewem tradycyjnym, po zakończeniu transakcji niestety nie mamy możliwości ponownego skierowania cię do płatności szybkiem przelewem ani autoodnawialnej. Wykonaj przelew tradycyjny ze strony swojego banku na kwotę podaną w mailu potwierdzającym transakcję, a w tytule przelewu koniecznie podaj numer transakcji (również podany w mailu potwierdzającym transakcję). Jeżeli chcesz zmienić płatność przelewem tradycyjnym na płatność za pobraniem - skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 59 05 555 (czynny w dni powszednie w godz. 8-16) lub email: klienci@grupazpr.pl
- Jeżeli w czasie transakcji wybrałeś formę płatności elektronicznej, ale chcesz zapłacić przelewem tradycyjnym - przelej należność podaną w mailu potwierdzającym transakcję na konto: Numer konta: 27 1240 6292 1111 0010 9049 2058 Odbiorca: Time S.A. Adres: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa UWAGA! w tytule przelewu koniecznie wpisz numer zamówienia, który znajdziesz w mailu potwierdzającym zamówienie.
- Jeżeli w czasie transakcji wybrałeś formę płatności autoodnawialnej, nie możesz jej zmienić na inną formę płatności za ten sam produkt w oferowanej cenie, ale możesz z niej całkiem zrezygnować. Aby to zrobić wejdź na konto.wiemiwybieram.pl do sekcji Moje Zamówienia.
- Jeżeli w czasie transakcji wybrałeś formę zapłaty za pobraniem u kuriera, jeżeli zgłosisz chęć zmiany formy płatności zanim zlecimy wysyłkę, postaramy się ci pomóc. Zgłoś się jak najszybciej do Biura Obsługi Klienta tel. 22 59 05 555 (czynny w dni powszednie w godz. 8-16) lub email: klienci@grupazpr.pl
Jak dostanę zakupione produkty elektroniczne?
Dokonując pierwszego zakupu tworzysz unikalne konto w serwisie konto.wiemiwybieram.pl. Po zalogowaniu do niego masz dostęp do wszystkich swoich zakupionych e-poradników w formie pliku PDF lub/i tekstu online.
Do zakupionych e-Poradników masz dostęp z dowolnego urządzenia stacjonarnego lub mobilnego z dostępem do internetu, o ile jesteś zalogowany do swojego konta na konto.wiemiwybieram.pl
e-Poradniki online możesz oglądać dowolną liczbę razy. Pliki PDF możesz pobrać 10 razy - jak odzyskać dostęp do pliku po przekroczeniu tej liczby pobrań dowiesz się z punktu 7 Regulaminu >>
Do wydań cyfrowych i archiwów dostęp uzyskujesz również poprzez logowanie się: do konta lub bezpośrednio na stronach wydań cyfrowych.
Mam problem z dostępem do wydań cyfrowych
Jeżeli mimo logowania do konto.wiemiwybieram.pl masz problem z paywallem na wydaniach cyfrowych (np Murator, Architektura, Dobre Wnętrze, Moje mieszkanie, M jak mieszkanie) sprawdź aktualność wersji przeglądarki (autoryzacja jest dostosowana do najnowszych wersji przeglądarek Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari)
Jeżeli dostęp nadal nie działa skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów - tel. 22 59 05 555 (czynny w dni powszednie w godz. 8-16) lub email: klienci@grupazpr.pl
Mam problem - co robić?
Odezwij się do nas, postaramy się pomóc i odpowiedzieć na dodatkowe pytania.
Na kontakt czekamy na naszym fanpage'u na Facebooku KLIK >
Możesz też zgłosić się do biura obsługi klientów - tel. 22 59 05 555 (czynny w dni powszednie w godz. 8-16) lub email: klienci@grupazpr.pl
Reklamacje
Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi pod jego adresem i wszelkie inne sprawy związane z celem i przedmiotem działalności Serwisu, w tym reklamacje dotyczące wad Produktów, mogą być składane przez Użytkowników poprzez zgłoszenie Administratorowi lub osobom pełniącym rolę opiekunów Serwisu lub przesłane przez Użytkownika drogą elektroniczną na adres e-mail: klienci@grupazpr.pl, telefonicznie pod numerem, BOK: 22 590 55 55 dostępna w Dni Robocze w godzinach 9:00-17:00, lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Administratora: TIME SA, ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja/zwrot".
Więcej o obsłudze i ochronie płatności przeczytasz w punkcie 14 Regulaminu >>
Kupony promocyjne/prezentowe
Jeżeli dostałeś kupon prezentowy do wykorzystania w naszych serwisach możesz go aktywować wchodząc na stronę https://konto.wiemiwybieram.pl/kod-promocyjny Podając kod i swój adres email utworzysz konto uprawnione do wykorzystania prezentu.
Jeżeli masz kod promocyjny/rabatowy – przejdź do sklepu, włóż do koszyka wybrany produkt i podaj kod w polu Mam kod rabatowy. Jeżeli kod jest aktualny i obniżka obejmuje produkty, które wybrałeś ich cena zostanie obniżona.
Dlaczego dostałem produkt jako plik .zip?
Plik .zip to format pliku-archiwum, w który można zapakować jeden lub więcej plik w zmniejszonym rozmiarze, co ułatwia ich przesyłanie. Dlatego właśnie tak pakujemy produkty elektroniczne, które skłądają się z wielu elementów (np audiobooki w plikach mp3 podzielone dla wygody słuchacza na rozdziały).
Jak rozpakować plik .zip?
Windows 10: Zapisz plik .zip. Kliknij go prawym klawiszem myszy i wybierz opcję "Wyodrębnij wszystkie" i postępuj zgodnie z instrukcjami Windows.
MacOS: Zapisz plik .ZIP. Kliknij dwukrotnie w plik .zip
Android: Zapisz plik .zip. Otwórz Files by Google. U dołu ekranu kliknij Przeglądaj. Otwórz folder zawierający plik ZIP, który chcesz rozpakować. Wybierz plik ZIP. Pojawi się wyskakujące okienko z zawartością pliku. Kliknij Rozpakuj. Zostanie wyświetlony podgląd rozpakowanych plików. Kliknij Gotowe. Rozpakowane pliki są zapisywane w tym samym folderze, w którym znajdował się oryginalny plik ZIP.
iPhone, iPad, iPod Touch: Zapisz plik .zip. Otwórz aplikację Pliki, a następnie znajdź plik lub archiwum ZIP, które chcesz zdekompresować. Stuknij plik lub archiwum ZIP. Zostanie utworzony folder z plikami. Stuknij, aby otworzyć folder.