Jakie są formy i koszty dostawy?
Dostępna jest dostawa za pośrednictwem:
- Paczkomatu InPost - 12,99 zł
- Kuriera DPD - 13,99 zł
Dla zamówień od 250 zł dostawa jest bezpłatna.
Jak płacę?
Dostępne są płatności za pomocą:
- elektronicznego przelewu bankowego (Przelewy24)
- BLIK
Więcej o obsłudze i ochronie płatności przeczytasz w punkcie 11 Regulaminu >>
Jak dostanę zakupione produkty elektroniczne?
Dokonując pierwszego zakupu, załóż konto w serwisie Vivelo.pl. Po zalogowaniu do niego masz dostęp do wszystkich swoich zakupionych produktów elektronicznych.
Do zakupionych produktów elektronicznych masz dostęp z dowolnego urządzenia stacjonarnego lub mobilnego z dostępem do internetu, o ile jesteś zalogowany do swojego konta.
Mam problem z dostępem do wydań cyfrowych
Jeżeli mimo logowania do konta masz problem z dostępem do plików, sprawdź aktualność wersji przeglądarki (autoryzacja jest dostosowana do najnowszych wersji przeglądarek Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari)
Jeżeli dostęp nadal nie działa, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów - tel. 22 59 05 555 (czynny w dni powszednie w godz. 8-16) lub email: klienci@grupazpr.pl
Mam inny problem lub pytanie
Odezwij się do nas, postaramy się pomóc i odpowiedzieć na dodatkowe pytania.
Na kontakt czekamy pod numerem telefonu: 22 59 05 555 (czynny w dni powszednie w godz. 8-16) lub pod adresem email: klienci@grupazpr.pl
Reklamacje
Reklamacje dotyczące wad produktów oraz wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi pod jego adresem i wszelkie inne sprawy związane z celem i przedmiotem działalności Serwisu, mogą być składane przez użytkowników drogą elektroniczną na adres e-mail: klienci@grupazpr.pl, telefonicznie pod numerem: 22 590 55 55 dostępnym w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: TIME SA, ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja/zwrot".
Kupony promocyjne/prezentowe
Jeżeli masz kod promocyjny/rabatowy – przejdź do sklepu, włóż do koszyka wybrany produkt i podaj kod w polu "Zastosuj kod rabatowy" w pierwszym kroku koszyka. Jeżeli kod jest aktualny i obniżka obejmuje produkty, które wybrałeś, ich cena zostanie obniżona.
Dlaczego dostałem produkt jako plik .zip?
Plik .zip to format pliku-archiwum, w który można zapakować jeden lub więcej plik w zmniejszonym rozmiarze, co ułatwia ich przesyłanie. Dlatego właśnie tak pakujemy produkty elektroniczne, które skłądają się z wielu elementów (np audiobooki w plikach mp3 podzielone dla wygody słuchacza na rozdziały).
Jak rozpakować plik .zip?
Windows 10: Zapisz plik .zip. Kliknij go prawym klawiszem myszy i wybierz opcję "Wyodrębnij wszystkie" i postępuj zgodnie z instrukcjami Windows.
MacOS: Zapisz plik .ZIP. Kliknij dwukrotnie w plik .zip
Android: Zapisz plik .zip. Otwórz Files by Google. U dołu ekranu kliknij Przeglądaj. Otwórz folder zawierający plik ZIP, który chcesz rozpakować. Wybierz plik ZIP. Pojawi się wyskakujące okienko z zawartością pliku. Kliknij Rozpakuj. Zostanie wyświetlony podgląd rozpakowanych plików. Kliknij Gotowe. Rozpakowane pliki są zapisywane w tym samym folderze, w którym znajdował się oryginalny plik ZIP.
iPhone, iPad, iPod Touch: Zapisz plik .zip. Otwórz aplikację Pliki, a następnie znajdź plik lub archiwum ZIP, które chcesz zdekompresować. Stuknij plik lub archiwum ZIP. Zostanie utworzony folder z plikami. Stuknij, aby otworzyć folder.