Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej

W magazynie
79,00 zł Special Price 59,88 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 68,64 zł
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »

Darmowa dostawa od 250 zł.

Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.

Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)

 

Dostawa

Płatność online

do 250 zł

od 250 zł


Paczkomat InPost

Przelewy24, Blik

13,99 zł

0 zł


Kurier DPD

Przelewy24, Blik

14,99 zł

0 zł


Liczba stron
336
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wolters Kluwer
Rok wydania
2024
Opis
Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy twarda siła opiera się na zdolności do wywierania nacisku. Wyrasta ona zatem z potęgi militarnej lub gospodarczej kraju, podczas gdy miękka siła wynika z atrakcyjności kultury, ideałów politycznych i polityki danego kraju. Bogato ilustrowana książka skupia się co do zasady na własności intelektualnej, która stała się narzędziem soft power i którą państwa azjatyckie wykorzystują w sposób mistrzowski, podbijając świat. W publikacji w niezwykle interesujący sposób przedstawiono przykłady soft power: k­pop i k­drama hongkońskie filmy akcji japońską mangę, anime i cosplay tajwańskie półprzewodniki. Książka jest przeznaczona nie tylko dla osób zainteresowanych własnością intelektualną, lecz także dla tych zafascynowanych Azją. Zaciekawi również czytelników zajmujących się stosunkami międzynarodowymi w aspekcie kulturowym, a także studentów prawa, stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa.

Więcej informacji
Autor Grzybczyk Katarzyna
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Rok wydania 2024
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 336
Wymiary produktu [mm] 17.0x24.0cm
Numer ISBN 9788383583198
Kod paskowy (EAN) 9788383583198
Wydanie 1
Opinie klientów

Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.