Bogactwo brandingu

W magazynie
69,00 zł Special Price 52,64 zł Najniższa cena z 30 dni: 69,00 zł
Liczba stron
152
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2024
Opis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.

Więcej informacji
Autor Lis Adam
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania 2024
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 152
Numer ISBN 9788301225773
Kod paskowy (EAN) 9788301225773
Wydanie 1
Podtytuł Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Opinie klientów

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Zobacz również
Chromatografia gazowa
Chromatografia gazowa
69,00 zł Special Price 52,64 zł Najniższa cena z 30 dni: 69,00 zł
Ekologistyka
Ekologistyka
40,00 zł Special Price 31,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 40,00 zł
Odkrywanie nowoczesnej Europy - próba archeologii
Odkrywanie nowoczesnej Europy - próba archeologii
45,00 zł Special Price 31,30 zł Najniższa cena z 30 dni: 45,00 zł
Wybrane zagadnienia z zakresu toksykologii żywności oraz wpływu pokarmu na farmakoterapię
Wybrane zagadnienia z zakresu toksykologii żywności oraz wpływu pokarmu na farmakoterapię
59,80 zł Special Price 52,19 zł Najniższa cena z 30 dni: 59,80 zł
Techniki negocjacyjne
Techniki negocjacyjne
45,00 zł Special Price 35,77 zł Najniższa cena z 30 dni: 45,00 zł
Uniwersytet na miarę swego czasu
Uniwersytet na miarę swego czasu
48,00 zł Special Price 33,91 zł Najniższa cena z 30 dni: 48,00 zł
USG dla położnych
USG dla położnych
99,00 zł Special Price 78,17 zł Najniższa cena z 30 dni: 99,00 zł
Podstawowe pojęcia historii sztuki
Podstawowe pojęcia historii sztuki
65,00 zł Special Price 45,21 zł Najniższa cena z 30 dni: 41,63 zł
Labirynty i inne zagadki
Labirynty i inne zagadki
19,99 zł Special Price 12,83 zł Najniższa cena z 30 dni: 19,99 zł
Potencjał innowacyjności sektora administracji publicznej
Potencjał innowacyjności sektora administracji publicznej
59,00 zł Special Price 45,01 zł Najniższa cena z 30 dni: 59,00 zł
Nasze bestsellery
Zasady gry Rule Breaker Tom 2
Zasady gry Rule Breaker Tom 2
47,90 zł Special Price 28,69 zł Najniższa cena z 30 dni: 47,90 zł
Ci, którzy zostali
Ci, którzy zostali
47,90 zł Special Price 26,30 zł Najniższa cena z 30 dni: 47,90 zł
Córki Warszawy
Córki Warszawy
49,99 zł Special Price 27,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 33,99 zł
Pomarlisko
Pomarlisko
44,99 zł Special Price 24,60 zł Najniższa cena z 30 dni: 24,70 zł
Metoda Glucose Goddess
Metoda Glucose Goddess
79,90 zł Special Price 44,60 zł Najniższa cena z 30 dni: 45,23 zł
Oblitus
Oblitus
44,90 zł Special Price 25,95 zł Najniższa cena z 30 dni: 26,03 zł
Chłopki Opowieść o naszych babkach
Chłopki Opowieść o naszych babkach
64,90 zł Special Price 37,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 64,90 zł
Niepoznany. Część 1
Niepoznany. Część 1
Ocena:
85%
44,99 zł Special Price 26,50 zł Najniższa cena z 30 dni: 25,85 zł
Wśród burz
Wśród burz
49,90 zł Special Price 27,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Szkarłatna Ćma
Szkarłatna Ćma
54,99 zł Special Price 34,30 zł Najniższa cena z 30 dni: 34,66 zł
Bogactwo brandingu