Brand Equity

W magazynie
119,00 zł Special Price 90,78 zł Najniższa cena z 30 dni: 92,08 zł
Liczba stron
420
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2023
Opis
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta. Książka odwołuje się do bardzo zaawansowanej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia). Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Nawet osoba dobrze znająca się na opisywanym zagadnieniu może się wiele nowego dowiedzieć. Autor odnosi się bardzo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), często stosowanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi”), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone. Prof. dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien koniecznie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem, a także wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas. Marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, że zagadnienia naukowe powinny być przedstawiane tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia marki. Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. prof. dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS

Więcej informacji
Autor Kubuj Dariusz
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania 2023
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 420
Numer ISBN 9788301223250
Kod paskowy (EAN) 9788301223250
Wydanie 1
Podtytuł Metody badania siły marek
Opinie klientów

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Zobacz również
Diagnostyka i leczenie chorób tarczycy dzieci i młodzieży
Diagnostyka i leczenie chorób tarczycy dzieci i młodzieży
79,00 zł Special Price 67,62 zł Najniższa cena z 30 dni: 79,00 zł
Współczesna analiza polityczna
Współczesna analiza polityczna
38,85 zł Special Price 27,17 zł Najniższa cena z 30 dni: 38,85 zł
Historia astronomii
Historia astronomii
55,00 zł Special Price 47,07 zł Najniższa cena z 30 dni: 43,72 zł
Między Osławą a Jasiołką Łemkowszczyzna Wschodnia w latach 1918-1939
Między Osławą a Jasiołką Łemkowszczyzna Wschodnia w latach 1918-1939
79,90 zł Special Price 51,67 zł Najniższa cena z 30 dni: 79,90 zł
Efekt Lucyfera
Efekt Lucyfera
99,00 zł Special Price 77,33 zł Najniższa cena z 30 dni: 71,35 zł
Partie populistyczne w Czechach i na Słowacji
Partie populistyczne w Czechach i na Słowacji
31,50 zł Special Price 22,09 zł Najniższa cena z 30 dni: 31,50 zł
Tekstura obrazów biomedycznych
Tekstura obrazów biomedycznych
69,00 zł Special Price 52,64 zł Najniższa cena z 30 dni: 53,89 zł
Finanse zrównoważone
Finanse zrównoważone
59,90 zł Special Price 44,29 zł Najniższa cena z 30 dni: 59,90 zł
Polacy pracujący w czasach COVID-19
Polacy pracujący w czasach COVID-19
42,00 zł Special Price 29,37 zł Najniższa cena z 30 dni: 42,00 zł
Chmury i pogoda
Chmury i pogoda
45,00 zł Special Price 30,95 zł Najniższa cena z 30 dni: 34,17 zł
Nasze bestsellery
Polana
Polana
47,90 zł Special Price 26,30 zł Najniższa cena z 30 dni: 26,60 zł
Filip Łobodziński
Filip Łobodziński
69,90 zł Special Price 46,85 zł Najniższa cena z 30 dni: 48,61 zł
Ponieważ wierzę w ciebie
Ponieważ wierzę w ciebie
52,90 zł Special Price 29,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Zapadlina
Zapadlina
Ocena:
100%
49,90 zł Special Price 30,15 zł Najniższa cena z 30 dni: 30,21 zł
Rodzina Monet Tom 4 Diament Część 2
Rodzina Monet Tom 4 Diament Część 2
54,90 zł Special Price 34,06 zł Najniższa cena z 30 dni: 31,45 zł
Oblitus
Oblitus
44,90 zł Special Price 25,95 zł Najniższa cena z 30 dni: 26,03 zł
ahat ilī. Siostra bogów komentarze
ahat ilī. Siostra bogów komentarze
95,00 zł Special Price 64,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 65,45 zł
Bruderferajn
Bruderferajn
44,99 zł Special Price 24,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 32,39 zł
Evergreen
Evergreen
49,99 zł Special Price 33,99 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,99 zł
Iron Flame Żelazny płomień
Iron Flame Żelazny płomień
Ocena:
100%
119,90 zł Special Price 67,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 65,75 zł
Brand Equity