Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Brak w magazynie
Liczba stron
156
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania
2022
Opis
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Autor | Jones Robert |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania | 2022 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 156 |
Numer ISBN | 9788381428200 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381428200 |
Wydanie | 1 |
Tłumaczenie | Łaszkiewicz Anna |
Opinie klientów