Co chce wiedzieć klient?

W magazynie
49,90 zł Special Price 42,21 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Liczba stron
404
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Poltext
Rok wydania
2022
Opis
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. *** Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami .Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki. Roger C. Parker *** MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie”, dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego”, czy w magazynie „Forbes”, na łamach którego został uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujących mówców” w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.

Więcej informacji
Autor Sheridan Marcus
Wydawnictwo Poltext
Rok wydania 2022
Język wydania polski
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron 404
Numer ISBN 9788382310559
Kod paskowy (EAN) 9788382310559
Podtytuł Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Tłumaczenie Malcherek Monika
Opinie klientów

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Zobacz również
Agribusiness Finance
Agribusiness Finance
109,00 zł Special Price 83,15 zł Najniższa cena z 30 dni: 84,34 zł
Zagadnienia gry skrzypcowej Tom 1-4
Zagadnienia gry skrzypcowej Tom 1-4
79,00 zł Special Price 44,81 zł Najniższa cena z 30 dni: 79,00 zł
Architektura 50 idei, które powinieneś znać
Architektura 50 idei, które powinieneś znać
59,00 zł Special Price 42,79 zł Najniższa cena z 30 dni: 45,01 zł
Estetyka chmur
Estetyka chmur
31,50 zł Special Price 22,09 zł Najniższa cena z 30 dni: 31,50 zł
Geopolityka
Geopolityka
34,90 zł Special Price 27,74 zł Najniższa cena z 30 dni: 34,90 zł
Reports on Mathematical Physics 89/3 2022
Reports on Mathematical Physics 89/3 2022
537,24 zł Special Price 404,33 zł Najniższa cena z 30 dni: 537,24 zł
To, co naturalne
To, co naturalne
39,90 zł Special Price 32,32 zł Najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł
Wolność sumienia osób prawnych
Wolność sumienia osób prawnych
33,00 zł Special Price 26,23 zł Najniższa cena z 30 dni: 33,00 zł
Międzykulturowość w sporcie Ujęcie praktyczne
Międzykulturowość w sporcie Ujęcie praktyczne
38,00 zł Special Price 32,53 zł Najniższa cena z 30 dni: 38,00 zł
Systemy wspomagania decyzji
Systemy wspomagania decyzji
89,00 zł Special Price 67,90 zł Najniższa cena z 30 dni: 68,87 zł
Nasze bestsellery
Metoda Glucose Goddess
Metoda Glucose Goddess
79,90 zł Special Price 44,60 zł Najniższa cena z 30 dni: 45,23 zł
Iron Flame Żelazny płomień
Iron Flame Żelazny płomień
Ocena:
100%
119,90 zł Special Price 67,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 65,75 zł
Ponieważ wierzę w ciebie
Ponieważ wierzę w ciebie
52,90 zł Special Price 29,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Bruderferajn
Bruderferajn
44,99 zł Special Price 24,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 32,39 zł
Oblitus
Oblitus
44,90 zł Special Price 27,86 zł Najniższa cena z 30 dni: 44,90 zł
September Sun
September Sun
49,90 zł Special Price 31,50 zł Najniższa cena z 30 dni: 28,20 zł
Pastwisko Jak przeszłość, strach i bezwład rządzą polskim Kościołem
Pastwisko Jak przeszłość, strach i bezwład rządzą polskim Kościołem
64,99 zł Special Price 38,99 zł Najniższa cena z 30 dni: 38,59 zł
Wśród burz
Wśród burz
49,90 zł Special Price 27,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Sen o Jerozolimie
Sen o Jerozolimie
49,99 zł Special Price 31,01 zł Najniższa cena z 30 dni: 31,50 zł
Domek nad potokiem
Domek nad potokiem
49,99 zł Special Price 31,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,99 zł
Co chce wiedzieć klient?