Controlling działań marketingowych
W magazynie
Liczba stron
134
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania
2023
Opis
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.
Autor | Grzegorczyk Wojciech |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania | 2023 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 134 |
Numer ISBN | 9788383312293 |
Kod paskowy (EAN) | 9788383312293 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Pojęcie, narzędzia, etapy |
Opinie klientów