Eventy.
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!
To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:
Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)
Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)
Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)
Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)
Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)
Autor | Przybysz-Polakowska Kinga |
---|---|
Wydawnictwo | onepress |
Rok wydania | 2024 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 304 |
Numer ISBN | 9788328905313 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328905313 |
Podtytuł | Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe |
0
%
0 opinii
Zasady dotyczące zamieszczania opinii o produktach określa Regulamin zamieszczania opinii w sklepie internetowym (Serwisie) vivelo.pl stanowiący załącznik do Regulamin serwisu vivelo.pl.
Opinie mogą pochodzić zarówno od osób, które dokonały zakupu danego produktu w sklepie internetowym vivelo.pl (Zweryfikowany zakup), jak i innych osób (Niezweryfikowany zakup). Weryfikacji dokonujemy na podstawie historii zakupów klientów zalogowanych w sklepie internetowym (serwisie) vivelo.pl.
Opinie o produktach są oznaczone odpowiednio: „Zweryfikowany zakup” lub „Niezweryfikowany zakup”
Średnia ocen/ opinii klientów (gwiazdki) dla danego produktu wystawionych w sklepie internetowym (Serwisie) vivelo.pl jest wyliczona na podstawie wszystkich ocen (gwiazdek) złożonych przez użytkowników zarówno w ramach opinii Zweryfikowany zakupu jak i opinii Niezweryfikowany zakup, w skali pięciostopniowej (gdzie 1 jest najniższą oceną, a 5 najwyższą).