Glosariusz terminologii call center/help desk

W magazynie
64,00 zł Special Price 51,69 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 53,84 zł
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »

Darmowa dostawa od 250 zł.

Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.

Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)

 

Dostawa

Płatność online

do 250 zł

od 250 zł


Paczkomat InPost

Przelewy24, Blik

13,99 zł

0 zł


Kurier DPD

Przelewy24, Blik

14,99 zł

0 zł


Liczba stron
340
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2007
Opis
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. „scenariusz rozmowy” czy „call blending”, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem („czas pracy”), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi („outsourcing”, „koszt produktywnej godziny pracy”) oraz technologiami informatycznymi („baza wiedzy”, „zarządzanie wydajnością”, „kompresja danych”). Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa – wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie „wiki”, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.

Więcej informacji
Autor Kostecki Marian J.
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania 2007
Język wydania polski
Oprawa twarda
Liczba stron 340
Wymiary produktu [mm] 17.1x24.1
Numer ISBN 9788301153823
Kod paskowy (EAN) 978830115382301
Wydanie 1
Opinie klientów

Glosariusz terminologii call center/help desk Glosariusz terminologii call center/help desk

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
 
Nasze bestsellery
Pakiet Trylogia winnych
Pakiet Trylogia winnych
Ocena:
100%
79,99 zł Special Price 75,99 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 64,99 zł
Nasza-wina
Nasza-wina
44,99 zł Special Price 23,79 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 21,99 zł
Tysiąc powodów, by kochać
Tysiąc powodów, by kochać
46,99 zł Special Price 25,79 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,99 zł
Do grobowej deski
Do grobowej deski
42,99 zł Special Price 26,62 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 34,39 zł
W proch się przewrócisz
W proch się przewrócisz
Ocena:
80%
44,99 zł Special Price 23,65 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,99 zł