Komunikacja w polityce i w biznesie
W magazynie
Liczba stron
302
Język wydania
polski
Wydawnictwo
CeDeWu
Rok wydania
2019
Opis
W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.
Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.
Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.
Autor | Capitanio Maria Elena, Di Cicco Andrea |
---|---|
Wiek | 15-99 lat |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Rok wydania | 2019 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 302 |
Numer ISBN | 9788381022071 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381022071 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Sztuka przekonywania w epoce postprawdy |
Tłumaczenie | Zbigniew Łucki |
Opinie klientów