Marka modowa.
W magazynie
Liczba stron
224
Język wydania
polski
Wydawnictwo
PWE
Rok wydania
2023
Opis
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.
Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Autor | Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna |
---|---|
Wiek | 15-99 lat |
Wydawnictwo | PWE |
Rok wydania | 2023 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Kartonowa Foliowana |
Liczba stron | 224 |
Numer ISBN | 9788320823141 |
Kod paskowy (EAN) | 9788320823141 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? |
Opinie klientów