Marketing miast i regionów
Brak w magazynie
Liczba stron
190
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania
2024
Opis
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy.
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych – turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne.
Ze wstępu
Autor | Czaplińska Anna, Kavetskyy Igor, Rosa Grażyna |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wydania | 2024 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 190 |
Numer ISBN | 9788379727315 |
Kod paskowy (EAN) | 9788379727315 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Perspektywa produktowa |
Opinie klientów