Psychologia konsumenta
W magazynie
Liczba stron
458
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2024
Seria
AKADEMIA PSYCHOLOGII
Opis
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Autor | Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Seria | AKADEMIA PSYCHOLOGII |
Rok wydania | 2024 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 458 |
Numer ISBN | 9788301194864 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301194864 |
Wydanie | 1 |
cena_hurt_platon | 56.43 |
cena_hurt_brutto_platon | 59.25 |
rabat_platon | 25 |
Opinie klientów