Service design po polsku
W magazynie
Liczba stron
208
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2024
Opis
Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Autor | Chłodnicki Marcin, Karel Andrzej |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2024 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 208 |
Numer ISBN | 9788301213183 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301213183 |
Wydanie | 2 |
Podtytuł | Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów |
cena_hurt_platon | 49.28 |
cena_hurt_brutto_platon | 51.75 |
rabat_platon | 25 |
Opinie klientów