Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

W magazynie
59,90 zł Special Price 37,81 zł Najniższa cena z 30 dni: 59,90 zł
Liczba stron
232
Język wydania
polski
Wydawnictwo
onepress
Rok wydania
2024
Opis
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. Poznaj również kurs Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne autorstwa Krzysztofa Wadasa!

Więcej informacji
Autor Krzysztof Wadas
Wydawnictwo onepress
Rok wydania 2024
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 232
Numer ISBN 9788328387966
Kod paskowy (EAN) 9788328387966
Opinie klientów

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Zobacz również
Równowaga ciała człowieka Ćwiczenia
Równowaga ciała człowieka Ćwiczenia
89,00 zł Special Price 70,23 zł Najniższa cena z 30 dni: 89,00 zł
Zakamarki marki
Zakamarki marki
54,90 zł Special Price 34,33 zł Najniższa cena z 30 dni: 54,90 zł
Twój uśmiech
Twój uśmiech
42,90 zł Special Price 26,88 zł Najniższa cena z 30 dni: 42,90 zł
Medycyna na każdy dzień
Medycyna na każdy dzień
39,90 zł Special Price 33,21 zł Najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł
Współczesna ekonomika usług
Współczesna ekonomika usług
99,00 zł Special Price 75,52 zł Najniższa cena z 30 dni: 76,61 zł
Dom władzy Tom 1-3 Opowieść o rosyjskiej rewolucji
Dom władzy Tom 1-3 Opowieść o rosyjskiej rewolucji
139,00 zł Special Price 78,83 zł Najniższa cena z 30 dni: 139,00 zł
Czy płeć ma znaczenie? Problemy kardiologiczne kobiet
Czy płeć ma znaczenie? Problemy kardiologiczne kobiet
99,00 zł Special Price 78,17 zł Najniższa cena z 30 dni: 99,00 zł
Mówcie mi Kasandra
Mówcie mi Kasandra
49,90 zł Special Price 30,43 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Statek piracki Zrób to sam
Statek piracki Zrób to sam
12,99 zł Special Price 8,93 zł Najniższa cena z 30 dni: 12,99 zł
Żywienie zwierząt i paszoznawstwo Tom 2
Żywienie zwierząt i paszoznawstwo Tom 2
89,00 zł Special Price 67,90 zł Najniższa cena z 30 dni: 68,87 zł
Nasze bestsellery
Córki Warszawy
Córki Warszawy
49,99 zł Special Price 27,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 33,99 zł
Camorra, mafia neapolitańska
Camorra, mafia neapolitańska
44,99 zł Special Price 22,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 24,70 zł
Pomarlisko
Pomarlisko
44,99 zł Special Price 24,60 zł Najniższa cena z 30 dni: 24,70 zł
Nie Anioł
Nie Anioł
52,90 zł Special Price 28,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Ponieważ wierzę w ciebie
Ponieważ wierzę w ciebie
52,90 zł Special Price 29,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Filip Łobodziński
Filip Łobodziński
69,90 zł Special Price 46,85 zł Najniższa cena z 30 dni: 48,61 zł
Wśród burz
Wśród burz
49,90 zł Special Price 27,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Sąsiadka
Sąsiadka
42,99 zł Special Price 21,75 zł Najniższa cena z 30 dni: 23,10 zł
Chłopki Opowieść o naszych babkach
Chłopki Opowieść o naszych babkach
64,90 zł Special Price 37,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 64,90 zł
Polana
Polana
47,90 zł Special Price 26,30 zł Najniższa cena z 30 dni: 26,60 zł
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie