Teoria komunikowania masowego
W magazynie
Liczba stron
576
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2012
Opis
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
organizacji i kulturze mediów;
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Autor | McQuail Denis |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2012 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 576 |
Numer ISBN | 9788301151539 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301151539 |
Wydanie | 1 |
Redakcja | Goban-Klas Tomasz |
Tłumaczenie | Bucholc Marta, Szulżycka Alina |
platon_synchronize | Nie |
Opinie klientów