The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises
W magazynie
Liczba stron
150
Język wydania
angielski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania
2022
Opis
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi , a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ.
*
Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów – metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną – mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa.
Z recenzji Jacka Otto
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
---|---|
Rok wydania | 2022 |
Język wydania | angielski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 150 |
Numer ISBN | 9788382208429 |
Kod paskowy (EAN) | 9788382208429 |
Wydanie | 1 |
Redakcja | Szymańska Kamila |
Opinie klientów