Winning znaczy zwyciężać
W magazynie
Liczba stron
400
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Studio Emka
Rok wydania
2024
Opis
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.
Autor | Welch Jack, Welch Suzy |
---|---|
Wydawnictwo | Studio Emka |
Rok wydania | 2024 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Twarda z obwolutą |
Liczba stron | 400 |
Numer ISBN | 8388931717 |
Kod paskowy (EAN) | 9788388931710 |
Tłumaczenie | Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz |
platon_index | 30330810 |
platon_status | JEST |
width | 155 |
rodzaj_platon | Książki |
depth | 36.000000 |
cena_hurt_platon | 32.67 |
cena_hurt_brutto_platon | 34.3 |
rabat_platon | 30 |
author_platon | SUZY WELCH |
Opinie klientów