Współpraca międzyorganizacyjna w sektorze kreatywnym

W magazynie
150,00 zł Special Price 135,01 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 140,63 zł
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »

Darmowa dostawa od 250 zł.

Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.

Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)

 

Dostawa

Płatność online

do 250 zł

od 250 zł


Paczkomat InPost

Przelewy24, Blik

13,99 zł

0 zł


Kurier DPD

Przelewy24, Blik

14,99 zł

0 zł


Liczba stron
478
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Difin
Rok wydania
2023
Opis
Sektor kreatywny w ostatnich latach dynamicznie się rozwija, a współpraca międzyorganizacyjna – chociaż ważna w tym sektorze – nie była dotychczas szerzej rozpoznana, szczególnie w sztukach performatywnych oraz takich instytucjach kultury i sztuki, jak teatry. Tę lukę poznawczą wypełnia niniejsza monografia. Jednocześnie analizowanie funkcjonowania organizacji w oderwaniu od ich relacji z otoczeniem trudno racjonalnie uzasadnić, stąd współpraca międzyorganizacyjna oraz właściwe jej kształtowanie stanowią jeden z ważniejszych kierunków badawczych w obszarze zarządzania. Relacje kooperacyjne są pomocne w długofalowym rozwoju organizacji oraz budowaniu ich przewagi konkurencyjnej. Jak pisał William Shakespeare – „cały świat jest sceną, a aktorami ludzie”, którzy stoją właściwie za każdą umową, transakcją, projektem czy spotkaniem. I to właśnie ci „ludzie pracujący razem jako jedna grupa potrafią dokonać rzeczy, których osiągnięcie nie śniło się nikomu z osobna” [Franklin Delano Roosevelt]. Zjawisko współpracy od lat przyciąga zainteresowanie badawcze i wciąż wywołuje żywiołową dyskusję akademicką. Wielu badaczy wiąże z nurtem relacyjnym w zarządzaniu strategicznym nadzieję na lepsze zrozumienie obserwowanych zjawisk, a dzięki temu, także na doskonalenie ich podstaw teoretycznych. Aktualnie wydaje się, że w tym ujęciu artystyczne działalności twórcze mają wciąż wiele ważnego, ale i niezwykle ciekawego do zaproponowania. Publikacja stanowi propozycję wydawniczą, która łączy koncepcje stricte biznesowe z obszarem kultury i sztuki. Kooperacja w sztukach performatywnych jawi się jako zjawisko złożone oraz wielowymiarowe. Do opisu i zrozumienia takich zjawisk wykorzystano, doceniane przez coraz szersze grono badaczy, podejście interpretatywne w projektowaniu, realizacji i analizie badań jakościowych. Warto wskazać, iż monografia posiada walory utylitarne, które mogą stanowić wartość dla praktyków zarządzania, bowiem w książce znajdziemy rekomendacje oraz zalecenia dla menedżerów instytucji kultury i sztuki, jak również osób zarządzających w innych artystycznych działalnościach twórczych sektora kreatywnego.

Więcej informacji
Autor Wójcik Dagmara
Wydawnictwo Difin
Rok wydania 2023
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 478
Numer ISBN 9788382701630
Kod paskowy (EAN) 9788382701630
Podtytuł Kontekst sztuk performatywnych
Opinie klientów

Współpraca międzyorganizacyjna w sektorze kreatywnym Współpraca międzyorganizacyjna w sektorze kreatywnym

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.