Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
W magazynie
Liczba stron
388
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2022
Seria
FFF
Opis
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na:
prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli;
wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości;
analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego;
włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.
Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.
Autor | Szczepankowski Piotr |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Seria | FFF |
Rok wydania | 2022 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 388 |
Numer ISBN | 9788301149611 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301149611 |
Wydanie | 1 |
Opinie klientów