Wycena przedsiębiorstwa
W magazynie
Liczba stron
268
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2022
Opis
Książka prezentuje proces wyceny integrujący proces prognozowania sprzedaży oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie istotne znaczenia ma analiza fundamentalna wycenianego podmiotu oraz ocena otoczenia w którym ten podmiot funkcjonuje.
Publikacja stanowi przewodnik po tym, jak przeprowadzić wycenę metodami dochodowymi stosując zintegrowane podejście tj. traktując firmę jako organizm funkcjonujący w szerszym otoczeniu. Analiza przykładów rzeczywistych oraz powołania na dane źródłowe, opracowania i raporty branżowe mogą dać cenne wskazówki praktyczne analitykom przeprowadzającym wyceny przedsiębiorstw.
Do niewątpliwych zalet ksiązki należy zintegrowane, całościowe podejście do procesu wyceny: analiza makrootoczenia, analiza otoczenia konkurencyjnego, analiza przedsiębiorstwa, prognoza sprzedaży i wyników finansowych. W praktyce będą z pewnością przydatne konkretne sugestie stosowanych procedur wyceny pokazane na przykładach wraz z wybranymi metodami i uzasadnieniem zastosowania.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw, a w szczególności wyceną przedsiębiorstw w praktyce biznesu, oraz dla pracowników naukowych i studentów kierunków finansowych.
Autor | Daszyńska-Żygadło Karolina |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2022 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 268 |
Numer ISBN | 9788301181284 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301181284 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Podejście scenariuszowe |
Opinie klientów