Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej Klasy 4-6 Część 1
W magazynie
Liczba stron
104
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Helion
Rok wydania
2023
Opis
Kto więcej umie, nie zginie w tłumie!
Każdy człowiek ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans ― aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.
Nauka może być świetną zabawą!
Podane w przystępnej formie i kolorowej oprawie zadania mogą być cenną pomocą w redukowaniu deficytów poznawczych i uzupełnianiu braków edukacyjnych, a dziecko może się uczyć niemal niepostrzeżenie, poprzez zabawę. Regularny trening i podejmowanie wysiłku intelektualnego w formie ciekawych ćwiczeń i zabaw edukacyjnych to także sposób na samodzielne sprawdzanie wiedzy i umiejętności.
Sprawdź! Ten zeszyt ćwiczeń jest być może właśnie dla Ciebie!
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 4 - 6. Część 1. Doskonalimy logiczne myślenie, rozumowanie, spostrzegawczość i percepcję wzrokowo-słuchową to zbiór zadań, które uczą analitycznego podejścia do postawionego problemu, doskonalą rozumowanie, logiczne myślenie i koncentrację uwagi. Treść ćwiczeń jest dobrana tak, by była bliska uczniom klas 4 - 6 i wspomagała spostrzegawczość, percepcję i pamięć wzrokową oraz słuch fonematyczny.
Zeszyt ćwiczeń może być pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także służyć do samodzielnego sprawdzania wiedzy i umiejętności.
Autor | Pańczyk Jolanta |
---|---|
Wydawnictwo | Helion |
Rok wydania | 2023 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 104 |
Numer ISBN | 9788328901193 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328901193 |
Podtytuł | Doskonalimy logiczne myślenie, rozumowanie, spostrzegawczość i percepcję wzrokowo-słuchową |
Opinie klientów