Zarządzanie kompetencjami
W magazynie
Liczba stron
394
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wolters Kluwer
Rok wydania
2024
Seria
HR
Opis
Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?
Które kompetencje są kluczowe?
Jak najlepiej budować zespół?
Jak być przywódcą akceptowanym?
Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"?
Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?
Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:
organizacji jako całości,
przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,
pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,
poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,
przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.
Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:
sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach
dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).
Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
Autor | Oleksyn Tadeusz |
---|---|
Wydawnictwo | Wolters Kluwer |
Seria | HR |
Rok wydania | 2024 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 394 |
Numer ISBN | 9788381240475 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381240475 |
Wydanie | 3 |
Podtytuł | Teoria i praktykja |
Opinie klientów