Badanie rynku
W magazynie
Liczba stron
736
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2022
Opis
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.
Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
---|---|
Rok wydania | 2022 |
Język wydania | polski |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 736 |
Numer ISBN | 9788301217891 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301217891 |
Wydanie | 1 |
Redakcja | Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał |
Podtytuł | Jak zrozumieć konsumenta? |
Opinie klientów