Content Marketing i Social Media
W magazynie
Liczba stron
180
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2024
Seria
E-MARKETING
Opis
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Autor | Stawarz-García Barbara |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Seria | E-MARKETING |
Rok wydania | 2024 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 180 |
Numer ISBN | 9788301196691 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301196691 |
Wydanie | 2 |
Podtytuł | Jak przyciągnąć klientów |
width | 162 |
depth | 11.000000 |
Opinie klientów