Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia się
W magazynie
Liczba stron
388
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Harmonia
Rok wydania
2021
Opis
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia – nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Autor | Ayres A. Jean |
---|---|
Wydawnictwo | Harmonia |
Rok wydania | 2021 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 388 |
Numer ISBN | 9788377441602 |
Kod paskowy (EAN) | 9788377441602 |
Tłumaczenie | Okuniewski Juliusz |
platon_index | 30663577 |
platon_status | JEST |
width | 165 |
rodzaj_platon | Książki |
depth | 20.000000 |
cena_hurt_platon | 33.55 |
cena_hurt_brutto_platon | 35.23 |
rabat_platon | 38.2 |
author_platon | JEAN AYRES |
Opinie klientów