Key Account Management
W magazynie
Liczba stron
348
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Poltext
Rok wydania
2021
Opis
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.
Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności niezbędnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami. W książce przedstawił trzy możliwości zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenia.
Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.
Autor | Kałucki Krzysztof |
---|---|
Wydawnictwo | Poltext |
Rok wydania | 2021 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 348 |
Numer ISBN | 9788381752527 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381752527 |
Podtytuł | Przygotowanie do negocjacji |
cena_hurt_platon | 49.93 |
cena_hurt_brutto_platon | 52.43 |
rabat_platon | 25 |
Opinie klientów