Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami
W magazynie
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »
Darmowa dostawa od 250 zł.
Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.
Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)
Dostawa
Płatność online
do 250 zł
od 250 zł
Paczkomat InPost
Przelewy24, Blik
13,99 zł
0 zł
Kurier DPD
Przelewy24, Blik
14,99 zł
0 zł
Liczba stron
240
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2021
Opis
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
Autor | Lis Marcin |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2021 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 240 |
Wymiary produktu [mm] | 16.5x23.5cm |
Numer ISBN | 9788301219505 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301219505 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | w warunkach transformacji cyfrowej |
Opinie klientów