Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami

W magazynie
74,00 zł Special Price 64,94 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 62,13 zł
Wysyłka w 24 h
Dostawa i płatność »

Darmowa dostawa od 250 zł.

Wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Do czasu oczekiwania na paczkę należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który w większości przypadków wynosi 1 dzień roboczy.

Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

Dostępne formy płatności: przedpłata online (Przelewy24, Blik)

 

Dostawa

Płatność online

do 250 zł

od 250 zł


Paczkomat InPost

Przelewy24, Blik

13,99 zł

0 zł


Kurier DPD

Przelewy24, Blik

14,99 zł

0 zł


Liczba stron
240
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2021
Opis
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.

Więcej informacji
Autor Lis Marcin
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania 2021
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 240
Wymiary produktu [mm] 16.5x23.5cm
Numer ISBN 9788301219505
Kod paskowy (EAN) 9788301219505
Wydanie 1
Podtytuł w warunkach transformacji cyfrowej
Opinie klientów

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.