Marketing Drakuli
W magazynie
Liczba stron
208
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Studio Emka
Rok wydania
2019
Opis
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Autor | Kozula Igor, Koro Nikolas, Pawłow Siergiej |
---|---|
Wiek | 15-99 lat |
Wydawnictwo | Studio Emka |
Rok wydania | 2019 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 208 |
Numer ISBN | 9788366142138 |
Kod paskowy (EAN) | 9788366142138 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Jak zarabiać na ludzkich strachach |
Tłumaczenie | Jan Cichocki |
Opinie klientów