Marketing sportu 2.0

W magazynie
49,00 zł Special Price 35,13 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,00 zł
Liczba stron
252
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Nieoczywiste
Rok wydania
2021
Opis
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing międzynarodowy, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu i zarządzaniu oraz marketing sportu. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym pionierskich książek o marketingu sportu, sponsoringu sportu i o nowych technologiach w marketingu. Jest członkiem zespołu redakcyjnego czasopisma „Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics”. Współpracuje z różnymi organizacjami sportowymi, był członkiem Zespołu Analiz Polskiego Związku Piłki Nożnej, pierwszego w polskim sporcie banku informacji, uczestniczył w pracach Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu sportu, był jednym z ekspertów przy pozyskaniu sponsora tytularnego przez Stadion Narodowy. Jest członkiem kapituły Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie. Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym. Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek rektor Akademii Leona Koźmińskiego Stwierdzam, że przekazana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem nowatorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, często bardzo aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być zarówno praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia. Dr hab. Zygmunt Waśkowski prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Więcej informacji
Autor Sznajder Andrzej
Wydawnictwo Nieoczywiste
Rok wydania 2021
Język wydania polski
Oprawa Miękka
Liczba stron 252
Numer ISBN 9788366402584
Kod paskowy (EAN) 9788366402584
Podtytuł w erze cyfrowej
Opinie klientów

0

0 opinii

Informacje o opinach

Dodaj pierwszą recenzję tego produktu

Napisz co myślisz o kupionym produkcie. Swoją opinią pomożesz innym w podjęciu dobrej decyzji.
Zobacz również
Czarny Pas
Czarny Pas
34,90 zł Special Price 20,75 zł Najniższa cena z 30 dni: 24,05 zł
Ultrasonografia klatki piersiowej
Ultrasonografia klatki piersiowej
169,00 zł Special Price 138,85 zł Najniższa cena z 30 dni: 141,78 zł
Rozwój seksualny w okresie dzieciństwa Tom 1
Rozwój seksualny w okresie dzieciństwa Tom 1
149,00 zł Special Price 113,66 zł Najniższa cena z 30 dni: 115,30 zł
Polacy pracujący w czasach COVID-19
Polacy pracujący w czasach COVID-19
42,00 zł Special Price 29,37 zł Najniższa cena z 30 dni: 42,00 zł
Doświadczenia estetyczne jako podstawa poznania integralnego w perspektywie estetyki pragmatycznej
Doświadczenia estetyczne jako podstawa poznania integralnego w perspektywie estetyki pragmatycznej
38,00 zł Special Price 32,22 zł Najniższa cena z 30 dni: 38,00 zł
Kubernetes w akcji
Kubernetes w akcji
139,00 zł Special Price 106,04 zł Najniższa cena z 30 dni: 107,56 zł
Cyberwalka
Cyberwalka
79,00 zł Special Price 60,26 zł Najniższa cena z 30 dni: 61,13 zł
Podstawowe czynności pielęgnacyjne i zabiegi medyczne
Podstawowe czynności pielęgnacyjne i zabiegi medyczne
129,00 zł Special Price 101,77 zł Najniższa cena z 30 dni: 129,00 zł
Horyzontalne nierówności edukacyjne we współczesnej Polsce
Horyzontalne nierówności edukacyjne we współczesnej Polsce
34,65 zł Special Price 24,23 zł Najniższa cena z 30 dni: 34,65 zł
Nasze bestsellery
Nie Anioł
Nie Anioł
52,90 zł Special Price 28,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Metoda Glucose Goddess
Metoda Glucose Goddess
79,90 zł Special Price 44,60 zł Najniższa cena z 30 dni: 45,23 zł
Wśród burz
Wśród burz
49,90 zł Special Price 27,80 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Iron Flame Żelazny płomień
Iron Flame Żelazny płomień
Ocena:
100%
119,90 zł Special Price 67,70 zł Najniższa cena z 30 dni: 65,75 zł
Córki Warszawy
Córki Warszawy
49,99 zł Special Price 27,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 33,99 zł
Rajski zakątek
Rajski zakątek
49,99 zł Special Price 25,25 zł Najniższa cena z 30 dni: 25,31 zł
September Sun
September Sun
49,90 zł Special Price 31,50 zł Najniższa cena z 30 dni: 28,20 zł
Glukozowa rewolucja
Glukozowa rewolucja
49,90 zł Special Price 29,90 zł Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
Filip Łobodziński
Filip Łobodziński
69,90 zł Special Price 46,85 zł Najniższa cena z 30 dni: 48,61 zł
Ponieważ wierzę w ciebie
Ponieważ wierzę w ciebie
52,90 zł Special Price 29,40 zł Najniższa cena z 30 dni: 52,90 zł
Marketing sportu 2.0