Marketing w erze technologii cyfrowych
W magazynie
Liczba stron
272
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2023
Opis
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
---|---|
Rok wydania | 2023 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 272 |
Numer ISBN | 9788301202248 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301202248 |
Wydanie | 1 |
Redakcja | Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika |
Podtytuł | Nowoczesne koncepcje i wyzwania |
Opinie klientów