Modele biznesu w Internecie
W magazynie
Liczba stron
200
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2022
Opis
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.
W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.
Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
---|---|
Rok wydania | 2022 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 200 |
Numer ISBN | 9788301180225 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301180225 |
Wydanie | 1 |
Redakcja | Doligalski Tymoteusz |
Podtytuł | Teoria i studia przypadków polskich firm |
Opinie klientów