Rekiny biznesu w mediach
W magazynie
Liczba stron
212
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania
2016
Opis
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się
w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.
Aleksandra ŚLIFIRSKA, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej (www.ikm.com.pl).
Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Autor | Ślifirska Aleksandra |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2016 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 212 |
Numer ISBN | 9788301183585 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301183585 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Sztuka tworzenia profilu publicznego |
Opinie klientów