Reklama
W magazynie
Liczba stron
172
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania
2021
Opis
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Autor | Fletcher Winston |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania | 2021 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 172 |
Numer ISBN | 9788380887565 |
Kod paskowy (EAN) | 9788380887565 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Krótkie Wprowadzenie 15 |
Tłumaczenie | Domański Tomasz |
Opinie klientów