Seks, zdrowie i świadomość
W magazynie
Liczba stron
296
Język wydania
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Kobiece
Rok wydania
2023
Opis
Udany seks to wynik idealnego połączenie ciała, umysłu i świadomości Nasza seksualność jest integralną częścią tego, kim jesteśmy, jednak nasze rozumienie seksu zostało wypaczone przez wszystko, od odwiecznych tabu i dogmatów religijnych po kulturę popularną, która postrzega seksualność jako transakcję. W swojej książce Liz Goldwyn, założycielka prężnie działającej platformy internetowej i podcastu The Sex Ed, stworzyła integracyjny, holistyczny i bardzo potrzebny przewodnik po seksualnym dobrostanie – przyjemności, która jest możliwa, gdy przyjmiemy naszą seksualność jako naturalną część zdrowego ludzkiego doświadczenia. Przedstawia inspirującą wizję świata, w którym nasza święta seksualność nie jest czymś, co należy ukrywać, ale czymś, co należy pielęgnować i doceniać.
Liz w merytoryczny sposób prowadzi w kierunku tej nowej normalności za pomocą metod i umiejętności, które uwalniają zdrową przyjemność i zapewniają holistyczne podejście do człowieka jako całości złożonej z ciała, ducha i umysłu. W tym obszernym poradniku autorka pokazuje nam, jak zwiększyć swój potencjał przyjemności poprzez dogłębne zbadanie, jak nasza seksualność, zdrowie fizyczne i emocjonalne oraz świadomość są ze sobą ściśle splecione. „Seks, zdrowie i świadomość” wykracza daleko poza poradnik typu seks od A do Z. Obejmuje duchowe i energetyczne wpływy na seksualność – takie jak system czakr, energie yin i yang, praktyka mindfulness, traumy i wiele innych – wraz z czynnikami społecznymi i biologicznymi – w tym badaniami nad zdrowiem seksualnym i relacjami znanych osób o seksualnym przebudzeniu.
Autor | Goldwyn Liz |
---|---|
Wydawnictwo | Wydawnictwo Kobiece |
Rok wydania | 2023 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 296 |
Numer ISBN | 9788383217949 |
Kod paskowy (EAN) | 9788383217949 |
Wydanie | 1 |
Podtytuł | Odkryj źródła rozkoszy |
Tłumaczenie | Masłowski Marcin |
Opinie klientów