SEO marketing.
W magazynie
Liczba stron
232
Język wydania
polski
Wydawnictwo
onepress
Rok wydania
2022
Opis
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
Autor | Andrzejczyk Adrian |
---|---|
Wydawnictwo | onepress |
Rok wydania | 2022 |
Język wydania | polski |
Oprawa | Miękka |
Liczba stron | 232 |
Numer ISBN | 9788328390041 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328390041 |
Podtytuł | Bądź widoczny w internecie |
cena_hurt_platon | 34.23 |
cena_hurt_brutto_platon | 35.94 |
rabat_platon | 40 |
Opinie klientów